• pro_banner

CNC |YCSi Circuit Breaker intelligente


Interruttore intelligente di a serie YCSi, utilizatu cù l'APP Tuya cum'è una cunfigurazione simplice è còmuda per u cuntrollu remotu è u monitoraghju in tempu reale di u statutu di cunsumu di energia.Cuncepitu cù mudelli nurmali è rinfurzati è ancu 40A & 63A frame opzionale, pussede una varietà di funzioni putenti per cunnosce a situazione di l'usu di l'electricità è a sicurità di l'electricità in un modu megliu!
L'interruttori di circuiti intelligenti offrenu funzionalità, flessibilità è intelligenza avanzate in paragunà à i circuit breakers tradiziunali, cuntribuiscenu à l'affidabilità, a sicurezza è l'efficienza di u sistema elettricu megliu.
Allora sceglite un interruttore intelligente per a nostra casa intelligenteCNC ELECTRICper un megliu stile di vita intelligente.

State sintonizzati per a so ghjunta finale cù funzioni è funzioni putenti in u situ web ufficiale in linea CNC: https://www.cncele.com/

Unisci à a famiglia CNC per più dispositi elettrici nantu à a vostra dumanda è benvenutu à cuntattateci per a vostra dumanda speciale:

Lanm.
Email: cncele@cncele.com.
Whatsapp/Mob: + 86 17705027151


Tempu di Postu: Aug-24-2023