• pro_banner

MCCB ospita un ritiru di natura di ritornu à a scola per i prufessori |Notizie Locali

Cielo nuvoloso. Possibile piogge vaganti o tempeste. Circa 75 F d'altezza. U ventu hè ligeru è cambiante..
Nuvolatu sta notte cù piova dopu à mezanotte.Bassu 61F.Venti sudueste da 5 à 10 mph.50% di probabilità di piova.
Invitate i prufessori di u Contea di Mahaska è di e zone circundante à u Centru di Apprendimentu Ambientale per divertisce è energizà l'annu scolasticu 2022-23 in a ritirata di natura libera di Mahaska County Conservation.
L'avvenimentu avarà da u marcuri 10 d'aostu da 9 ore à 14 ore. Quelli chì sò interessati duveranu registrà finu à u 29 di lugliu quì: signupgenius.com/go/10C0E4EABAA2EA0FBC34-back.
Questu serà un modu fantasticu per sperimentà ciò chì i vostri studienti facenu durante u so viaghju di campu di cunservazione di u conte di Mahaska. annata scola.
Quelli chì anu interessatu ùn anu micca bisognu di esse un maestru di scienza per participà. Travaglia cù i maestri / educatori di supportu in a vostra scola è u livellu di gradu per cumpete cù altre scole per i diritti di vantaghju è trofei degni di sport in a vostra aula.
Fornemu una copertura critica di u coronavirus gratuitamente. Per piacè cunsiderà l'abbonamentu cusì continuemu à purtà l'ultime nutizie è infurmazioni nantu à sta storia in sviluppu.
Prima emenda: u Cungressu ùn deve micca promulgà liggi chì stabiliscenu a religione o pruibisce l'esercitu liberu di a religione;o nigà a libertà di parolla o di stampa;o u dirittu di u pòpulu di riunite pacificamente è petizioni à u guvernu per risolve e lagnanze.


Tempu di post: Jul-25-2022